قیمت لوازم برقی آشپزخانه

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم آشپزخانه،قیمت لوازم خانگی بوش،لوازم خانگی بانه

قیمت لوازم برقی آشپزخانه

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم آشپزخانه،قیمت لوازم خانگی بوش،لوازم خانگی بانه

آب صابون تراشکاری

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶ ق.ظ

منبع : آب صابون تراشکاری

آب صابون تراشکاری

کاربردهای آب صابون تراشکاری

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.

یکی از محصولات دلفین شیمی کولانت تراش یا همان آب تراش می باشد.
روغن حل شونده علاوه بر خاصیت خنک کنندگی و روان کاری ، با ایجاد پوشش مناسب بر روی فلز از زنگ زدگی جلوگیری به عمل آورده و طول عمر ماشین آلات صنعتی را در برابر خوردگی افزایش می دهد. همچنین شرایط صابونی در روغن حل شونده وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.

مزایای آب صابون تراشکاری

خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت ممانعت از خوردگی
قابلیت روان کنندگی عالی
ضد خوردگی
امولسیونی پایدار
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت روان کنندگی عالی

عمده شکایات و نارضایتی اکثر مصرف کنندگان روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده زنگ زدگی قطعات ماشین کاری شده خصوصا بر روی آلیاژهای خاص از قبیل چدن، آلومینیوم و... میباشد که محصول تولیدی این شرکت با برطرف کردن این مشکلات و به حداقل رساندن آن، گامی مهم و موثر در بهبود کیفی خود برداشته است.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۴
tehranpars123 tehranpars123

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی